2014 m. vasario 7 d., penktadienis

nervinis suktinis

Mane nervuoja (aš taip šneku penktadienį, negali būti! Labai negražiai darau tokią puikią dieną, bet man ir pačiai keista, kodėl šiandien tai turėjo išlįsti... galėjo kokį antradienį ar tai trečiadienį):

1. Visokios verslo klasės burbuliuotojos prikištuose (prišiktuose vos neparašiau :D) piko metu autobusuose, kurios pradeda kudakuoti, kad esi su kuprine (mataaaai, kad daug žmonių? Ko čia stovi su ta kuprineeee?! Bet hahahha ne, ne man taip buvo). Tai gal tada nuo kokių naujininkų iki fabų eiti pėsčiomis? Gal tada dar ir be rankinių pradėkim važinėt autobusu? Nes trukdo praeiti? Ir jomis žymiai dažniau būni apdaužytas, nei kuprinėmis.

2. Nesaikingas nuosavų vaikų nuotraukų talpinimas į feisbuką (gerai, ir pranešimų). Kažkoks tų nuotraukų potvynis. Ne, nu man tikrai neįdomu kada jūsų vaikas nuėjo miegoti. Ne, man neįdomu, kad jis meniškai apterliojo stalą. Ne, man neįdomu, kad jis pirmą kartą pamatė sniegą. Aš ir pati moku kiekvieną kartą nustebt jį pamačius.


3. Nervuoja kambarioko apterliota kriauklė ir kad nesugebu jam pasakyti, kad taip palikti tikrai negalima. Pasiekimas, kad pati tos kriauklės nepradėjau valyti. Kad ir kiek kartų kartočiau, vis tas pats, be paliovos. Gal knygų mugėje rasiu knygą kaip kalbėtis su vyru, kad jis išgirstų. Ir ne tik, kad ir įsiklausytų.

Ironija. Ironija. Visur. Penktadienį.
Labai atsiprašau :(

7 komentarai:

  1. labai juokiausi iš antro punkto :DD tikrai gerai parašei, nu labai :D dėl tokių dalykų gerokai prakračiau fb draugus, ir db ten liko tik tos mamos su kuriom realiai bendrauju, ir kurios nededa tokių dalykų į fb. na gerai, tik viena deda :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. o beje beje, šalia antro punkto, panašus galėtų būti dar vienas - apie maisto fotkinimą ir dėjimą į fb. čia man lygiai tas pats ar vaiką fotkint kaip jis pirmąkart ant puoduko atsisėdo, ar kokį tai kulinarinį ale šedevrą kelti :D (na gerai, aš kartais dedu vaiko fotkes, o tau ir kitiems leidžiu tuos šedevrus dėt :D)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš tą mamką pažįstu? Ji nesenai įdėjo filmuką :D bet dar dar, dar nėra tas labai kritinis atvejis :D

    Ne, suprasti ir pakęsti dar galiu daug ką, net ir katinus, kuriuos irgi dabar daug kas pamėgo, juos lengviau ignoruot :D Bet ne tada, kai tavo FB prikrautas kito draugo nuotraukų... man jų ignoruot nebelabai išeina :D Viskas gerai, jei ten kartais šmėkšteli, visi mėgstam su draugais pasibūt ir pasifotkint. Patinka man tokias nuotraukas pamatyti. Bet ne per daug ir ne taip, kad jau net imi žinoti kitų gyvenimus geriau, nei savo :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mamka ta pati :D o man jau įdomu pasidarė apie kurį konkrečiai asmenį tu kalbi :D o tokių dalykų kaip ,tavasis fb pilnas kito draugo nuotraukų, išvengti labai nesunku - imi ir užblokuoji, ir nebėr problemų, nebereik nieko ignoruoti ;))

    AtsakytiPanaikinti
  5. tai va, reikia žinoti kaip tai padaryti, nes ant naujų FB nemoku :D pabandžiau vakar, tai tikiuosi, kad neišmečiau iš draugų :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Teisybė parašyta. Aš kai tas vaikų fotkes matau tai galvoju neduokdie, kad aš tokia pasidarysiu kai vaikų turėsiu...

    AtsakytiPanaikinti
  7. aš irgi taip pagalvoju :D ir dažnai :D tada jum reiktų apsimest, kad šito įrašo nebuvo :D

    AtsakytiPanaikinti